Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру

 

ЕКІ НЕМЕСЕ ОДАН ДА КӨП ЖЕРДЕ ЖҰМЫСҚА ОРНАЛАСУ КЕЗІНДЕ МӘМС-ТІ ҚАЛАЙ ТӨЛЕУГЕ БОЛАДЫ?


Егер қызметкер екі және одан да көп ұйымда жұмысқа орналастырылған болса, онда "Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру туралы" Заңның 29-бабының 3-тармағына сәйкес жарналарды есептеу үшін қабылданатын ай сайынғы табыс жеке тұлға табысының барлық түрлерінің сомасы бойынша есептелуге тиіс және республикалық бюджет туралы заңда тиісті қаржы жылына белгіленген ең төменгі жалақының 10 еселенген мөлшерінен аспауға тиіс.

2024 жылы төлемдерді есептеу үшін шекті табыс 10 ЕТЖ немесе 850 000 теңгені құрайды.

Осылайша, әрбір жұмыс берушіден айына МӘМС үшін аударымдар жиынтық түрде 25 500 теңгеден (850 000-нан 3%) аспауға тиіс. Ал қызметкердің жарналарын есептеу кезінде барлық жұмыс орындарынан түскен жиынтық табыс ескеріледі, яғни бір айдағы жарналар жалпы алғанда 17 000 теңгеден (850 000-нан 2%) аспауы тиіс.

Дұрыс есептеу үшін қызметкер екінші жұмыс орнында бірінші жұмыс орнынан төленген төлемдер туралы анықтама беруі керек.
Мысалы, А ұйымында қызметкер 550 000 теңге, Б ұйымында – 400 000 теңге алады. Оның жиынтық табысы 950 000 теңгені құрайды, яғни шекті салық салынатын табыстан жоғары.

Бұл жағдайда бірінші жұмыс беруші 11 мың теңге мөлшерінде жарналарды, аударымдар – 16 500 теңге мөлшерінде ұстайды.
Жұмыстың екінші орнында оның жарналары 6 000 теңгені құрайды т(жарнаның ең жоғары мөлшері 17 000 теңге, өндірілген жарнаны шегергенде 11 000 теңге). Аударымдардың мөлшері 18 000 теңгені құрайды (аударымдарды есептеу үшін кіріс қосылмайды).

Сондай-ақ, азамат жалдамалы жұмысшы болып табылатын және жалақыдан қажетті төлемдер жасайтын, бірақ жеке бизнесі бар және жеке кәсіпкер ретінде тіркелген жағдайлар бар. Мұндай жағдайларда ол негізгі жұмыс орнынан төленетін төлемдерден басқа, Салық кодексі талап еткендей, жеке кәсіпкер ретінде жарналар мен басқа да міндетті төлемдерді төлеуі керек.

 

 

 2023 ЖЫЛЫ МӘМС ҮШІН КІМДЕР ҚАНША ТӨЛЕЙДІ?

ЖҰМЫС БЕРУШІЛЕР ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІ ҮШІН - жалақының 3% мөлшерінде

10 ЕТЖ артық емес немесе 21 мың теңге

 

ҚЫЗМЕТКЕРЛЕР, ОНЫҢ ІШІНДЕ АҚС ШАРТЫ БОЙЫНША ЖҰМЫС ІСТЕЙТІНДЕР - табысының 2%

10 ЕТЖ артық емес немесе 14 мың теңге

 

ЖЕКЕ КӘСІПКЕРЛЕР (ЖК)

ЕТЖ-ның 1,4 еселенген мөлшерінің 5%-ы немесе 4 900 теңге

 

ӨЗІН-ӨЗІ ЖҰМЫСПЕН ҚАМТЫҒАН АЗАМАТТАР НЕМЕСЕ БЖТ ТӨЛЕУШІЛЕР

✔️ Республикалық және облыстық маңызы бар қалалардың тұрғындары үшін БЖТ көлемі 1 АЕК құрайды, яғни 3 450 теңге

✔️ Қалған елді мекендердің тұрғындары үшін БЖТ көлемі 0,5 АЕК құрайды, яғни 1 725 теңге

 

ДЕРБЕС ТӨЛЕУШІЛЕР

1 ЕТЖ 5% немесе 3 500 теңге

 

МЕМЛЕКЕТ 15 ЖЕҢІЛДІК САНАТЫНА КІРЕТІН АЗАМАТТАР ҮШІН ТӨЛЕМ ЖАСАЙДЫ

2023 жылғы 1 қаңтардан бастап азаматтардың жеңілдікті санатындағы 1 адамға жарна мөлшері мемлекет жарналарын есептеу объектісінің 1,8% құрайды*

* Бұл мемлекеттік статистика саласындағы уәкілетті орган айқындайтын ағымдағы қаржы жылының 2 жылының алдындағы орташа айлық жалақы.

 

Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру туралы мәлімет http://special.nur.kz/osmskaz

Қазақстанда қалай тегін емделуге болады https://special.nur.kz/minzdrav-osms-1-kaz


 

Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру (МӘМС)

Жұмыс беруші

Егер сіз жұмыс беруші болсаңыз

Қашан төлейміз?

2017 жылдың 1 шілдесінен бастап ай сайын

Кім үшін?

Қарамағыңыздағы қызметкерлер үшін

Қанша?

2017 жылы жұмыскер жалақысының 1%, 2018-2019 жылдары 1,5%, 2020 жылы — 2%, 2022 жылдан бастап 3%

Маңызды:

Егер қарамағыңыздағы жұмыскерлер арасында жеңілдігі бар 13 санатқа жататын азаматтар болса (осы жерден қараңыз), олар үшін жарна төлеудің қажеті жоқ. Бұл санаттағы азаматтарды мемлекет сақтандырады.

МӘМС бойынша ақпараттық-анықтамалық материал (ZIP 34 Kb)

МӘМС-ға қалай қосылуға болады (WAV 9608 Kb)

МӘМС-дың пайдасы (WAV 8199 Kb)

 

ҚР-ның «Міндетті түрде әлеуметтік медициналық сақтандыру» заңында төлем ақылар мен жарналар әлеуметтік медициналық сақтандыру Қорына өзгеріс енгізгені туралы,сондай-ақ сақтандыру мерзімінің 2020 жылға шегерілгені туралы.

1. Неліктен бір қор бар, бірнеше емес?

Бірыңғай сатып алушы моделінің артықшылықтары:

Аз мұқтаждардан ресурстарды неғұрлым мұқтаждыққа дейін қайта бөлудегі ынтымақтастықты қамтамасыз ету;

    Медициналық көмектің бірыңғай пакеті және елдің әрбір тұрғыны үшін оған қол жеткізудегі теңдік;

    Бір қорда барлық сақтандыру тәуекелдерін жинақтау;

    Аймақтарға қаражат бөлу және жеткізушілерден денсаулық сақтау сатып алудың бірыңғай ережелері;

    Стратегиялық сатып алу процесінде энергетикалық келісімдер және денсаулық сақтау жүйесінің тиімділігіне әсер ету мүмкіндігі;

    Мемлекеттiк монополияны ұлттық денсаулық сақтау саясатын iске асырудың тиiмдi құралы ретiнде сақтау;

    Жоғары тиімділік (әкімшілік шығындар төмен).

2. МӘМС іске асырылғаннан кейін күтілетін нәтижелер қандай болады?

ХАЛЫҚ үшін

Сапалы медициналық көмектің қолжетімділігі

Халықтың қажеттіліктерін қанағаттандыра алатын денсаулық сақтау жүйесі

Денсаулықты жақсарту, ұзақ өмір сүруді арттыру

Амбулаторлық дәрілермен қамтамасыз етуді кеңейту

Денсаулық сақтау үшін бейресми төлемдер деңгейінің төмендеуі

МЕМЛЕКЕТ үшін

Күтімді әмбебап / әмбебап қамту

Азаматтардың жауапкершілігі

Тұтынуды тепе-теңдікті қамтамасыз ететін қаржылай тұрақты денсаулық сақтау жүйесі

Денсаулық сақтаудың нарықтық механизмдерін жетілдіру

Жеке денсаулық сақтау мен денсаулық сақтау саласын дамытуға ынталандыру (қосымша жұмыс орындары мен технологиялар)

Қаржы ресурстарын пайдалану тиімділігін арттыру

Ресурстарды пайдалану үшін қоғамға есеп беру

ЖЕТКІЗУШІЛЕР үшін

Қызметтің тиімділігіне сәйкес қаржыландыру тұрақтылығы

Басқару мен басқарудың жаңа корпоративтік әдістерін енгізуге ынталандыру

Жалақы жүйесін жетілдіру: бәсекеге қабілетті еңбек ақы алу мүмкіндігі

Жаңа медициналық технологияларды енгізу. Соңғы нәтижеге бағдар беру

Негізгі құралдарды уақтылы жаңарту

3. Сақталмаған тұлғалардың төтенше көрсеткіштері үшін жалған жатқызу мәселесі қалай реттеледі? МӘМС-ны енгізу азаматтардың өздерінен төлем жасауды талап етіп, сыбайлас жемқорлықтың өсуіне себеп болады ма?

Қалтадан төлеу, керісінше, өзектілігін жоғалтады.

Жұмыссыздыққа тіркелмеу немесе салық төлеуді бастауды қаламайтын салық төлеушілер жоспарланған көмекті төлеуге мәжбүр болады. Бұл көлеңкелі төлемдерді қалай шығарады.

Төтенше жағдайлық бақылау сараптама және әзірленген төтенше жағдайлардың тізбесі негізінде жүзеге асырылады.

4. Қазір көптеген жеке зертханалық орталықтар көрсететін ақылы қызметтер. Олар өтеледі сақтандыру?

Байланысты олардың тілегі жүйесінде жұмыс істеу МӘМС. Зертханалық қызмет бөлігі ретінде медициналық көмек жабылатын болады жүйесіндегі МӘМС.

5. Кезде науқастың жеке медициналық ұйымға алу үшін ТМККК шеңберіндегі қызметтер мен МӘМС болады, оған тартылған? Мүмкін жеке медициналық ұйым талап етуге сооплату көрсеткен қызмет үшін ТМККК шеңберінде және МӘМС? Бар лимиті ақы төлеуді?

жүгінген Кезде-жеке меншік клиникаға азаматқа білу қажет болса, осы клиника шарт ӘМСҚ көрсетуге қажетті медициналық қызметтер? Шарт болған жағдайда ӘМСҚ клиникасы талап етуге құқылы емес сооплату қызмет пакетіне кіретін МӘМС және ТМККК.

6. Қандай таңдау жеке клиникаға қалай жүзеге асырылады төлеу керек?

таңдауға Болады жеке клиникаға — егер ол келісім-шарт ӘМСҚ. Ақы төлеу жеке клиникада бойынша жүзеге асырылатын болады Министрлігі бекіткен денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігінің, тарифтер мен тәртібі медициналық қызметке ақы төлеу.

7. Қалай қамтамасыз етіледі еркін таңдау құқығы медициналық ұйым пациенттің?

Қолданыстағы тетігі медициналық ұйымды еркін таңдау сақталады

8. Керек болады сақтандыру (карточка) өзімен бірге үнемі немесе жеке куәлігінің болуы жеткілікті ме?

жеке куәлігінің болуы Жеткілікті.

9. Болады, бас тартулардың медициналық көмек көрсету болмаған жағдайда сақтандырудың?

Тек жоспарлы стационарлық көмек төлемеушілерге жарналарын

10. Қалай сәйкестендіру зардап шеккендер шұғыл жағдайларда?

Өйткені жедел көмек қол жетімді барлық сұрақ туралы жедел сәйкестендіру керек.

11. Қалай көрсетілетінін жедел және шұғыл медициналық көмек? Қалай компаниялардың міндеттері шұғыл медициналық көмек жоспарлы стационарлық?

Шұғыл және жедел көмек ұсынылатын болады барлық азаматтарына және оралмандарға ерекшеліксіз.

- тармағына сәйкес әзірленетін болады тізімі, шұғыл жағдайлардың клиникалық белгілері мен параметрлері. Қазіргі уақытта өңделуде.

12. Қандай қызметтер кіреді нақты пакетіне МӘМС? Не өзгереді?

Қазіргі көлемі — ТМККК — жоқ сужен ешқандай шамада қоспағанда, шектеу қол жеткізуді жоспарлы медициналық көмек төлемеушілер үшін салықтардың жалпы Қоры. Өзгереді, тек тиесілігін қызметтер — ТМККК немесе сақтандыру пакетіне.

Заңының 7-бабына сәйкес "Туралы МӘМС" сақтандыру пакеті кіреді жоспарлы стационарлық көмек, амбулаториялық-емханалық көмек, қоса алғанда амбулаториялық дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету, жоғары технологиялық қызмет көрсету

бұл Ретте, өсу шамасына қарай кірістер ӘМСҚ артады медициналық көмектің қолжетімділігі, мысалы, ұлғаюымен қамтамасыз етілу ЖТД: 1 ЖТД 2000 жылға дейін халықтың 1 ЖТД 1500. Пакет АЛО (тізбелер ДЗ және жұқпалы ауру түрінің) біртіндеп кеңейе береді. Бұл түрлендіру әкеледі нақты кеңейту пакетін қол жетімді.

13. Қалай қамтамасыз етіледі медициналық көмек шетелдіктерге, жұмыс істейтін, еңбек мигранттарына?

- бабы 2-тармағы 2 Бабына, Қазақстан Республикасының "міндетті медициналық сақтандыру" шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдар тұрақты тұратын және Қазақстан Республикасының аумағында, сондай-ақ оралмандар құқықтарды пайдаланады және міндеттерді атқарады жүйесінде міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруды Қазақстан Республикасының азаматтарымен тең, егер осы Заңда басқаша көзделмесе.

Еңбек мигранттарына медициналық көмек шеңберінде мемлекетаралық келісімдер. Егер мұндай келісім болмаса, онда еңбек мигранттары алады медициналық көмек шеңберінде ДМС мен аурулар кезінде айналасындағыларға қауіп төндіретін тегін.

14. Қалай қамтамасыз етіледі медициналық көмек жұмыссыздарға, нәтижесіз өзін-өзі қамтыған және басқа да санаттарына экономикалық қауқарсыз халықтың. Олардың қанша елде бар?

Саны бейресми және өзін өзі жұмыспен қамтушы азаматтардың жүзеге асырмайтын салық төлемдері, бүгінгі күні шамамен 2,5 млн. адам. Шектеу үшін ниет білдірген төлемеушілер босатылады ғана жоспарлы көмек бар болған жағдайларда, өмірі мен денсаулығына қауіп төндіретін адам.

сонымен қатар, осы санаттағы халыққа ұсынылатын болады баламалы мүмкіндіктерін толыққанды пайдалану, медициналық көмек көрсету: жұмыссыз ретінде тіркеу — онда жарна ӘМСҚ төлейді не мемлекет, не заңдастыру, өз қызметін және салықтарды төлеу жалпы Қоры.

15. Қазіргі уақытта көптеген мемлекеттік медициналық ұйымдар белсенді бизнеспен айналысады: көпшілігі медициналық қызмет көрсетеді ақылы негізде, әсіресе стационарлар.

қазіргі уақытта көптеген мемлекеттік медициналық ұйымдар белсенді бизнеспен айналысады: көпшілігі медициналық қызмет көрсетеді ақылы негізде, әсіресе стационарлар. Дегенмен бұл қызметтер кіреді ТМККК тізбесі, бақылау жоқ, халық төлейді, мемлекет керісінше ынталандырады ақылы кірістер мемлекеттік кәсіпорындарда. Жағдай қалай өзгереді енгізу кезінде МӘМС?

Қызмет ТМККК шеңберінде және МӘМС тиіс емес, ақылы негізде де, сондай-ақ енгізе отырып, МӘМС. Барлық қажетті кепілдік және қамтамасыз етілетін болады.

Сұраныс ұсынысты туғызады. Адамдар көруге болады, төлеген жарналар нақты медициналық сақтандыру, бір мезгілде спектрі кеңеюде және көлемі медициналық қызмет көрсету жүйесінде МӘМС, онда төмендейді тұтыну, ақылы қызметтер көрсету.

16. Қалайша енгізу МӘМС проблеманы шешуге көмектеседі ақша "алғыстар" медицина қызметкерлеріне?

енгізе ОТЫРЫП, сақтандыру және дамуымен сақтандыру мәдениет, ашықтық және салық салу бөлу игіліктер денсаулық сақтауда айтарлықтай арттырылатын болады, бұл арттырады талапшылдық қатысушылардың жүйесі. Кезең-кезеңімен арттырылатын болады медицина қызметкерлерінің еңбекақысы. Осылайша, қазақстан бейресми төлемдер "деп аталатын" алғыс дәрігерлерге арналған шығындар медициналық көмек өз қалтасынан болмақ өзексіз.

17. Көмектеседі ма енгізу ОСМС кадр мәселесін шешуге болады?

Сөзсіз. Ең алдымен, айта кету керек, стационар деңгейінде кадрлармен қамтамасыз ету проблемасы ҚР-кері: халықтың жан басына шаққандағы есебінде бұл салада бізде артық дәрігерлер саны.

Әйтпесе іс ахуал емханаларда: проблемасы кезектегі шын мәнінде бар. Сондықтан БМСК деңгейінде қамтамасыз етілуі, халықтың ЖТД артады түрмен дейін стандарттарын ЭЫДҰ елдері: 2000 халықтың 1 дәрігер-ден жоғары 1500-халыққа 1 дәрігер. Бұл арттырады қолжетімділігін төмендетеді, кезектер, және, осылайша, әсер етеді және сапасы бойынша қабылдау, өйткені дәрігер алады көп көңіл бөлу әрбір емделушіге.

18. Қалай қамтамасыз етіледі повышение заработной платы работникам БМСК жағдайында ОСМС? Қандай көздер есебінен?

Қызметкерлердің жалақысы МСАК артатын кезең-кезеңімен есебінен кеңейтілген салыстырғанда ағымдағы қаржыландыруға кірістер ФСМС.

 

19. Қандай пайдасы медицина қызметкерлеріне енгізу кезінде ОСМС? Артады бе?

ОСМС жүзеге асырылуда кешенімен ілеспе шаралар, жекешелендіру бөлігін медициналық қызметтерді берушілердің өту және басқа да өнім берушілердің меншік нысанын ұсынатын үлкен дербестік дәрежесі. Барлық осы іс-шаралар көмектеседі мүмкіндіктерін кеңейту, икемді басқару құралдарымен, медициналық ұйымдарда, соның ішінде деңгейі заработных плат.

Сондай-ақ, жағдайында ОСМС күшейтіледі бәсекелестік пациент, бұл себеп болып табылады деңгейін арттыруға, жалақы мен еңбек жағдайларын жақсарту.

Енгізу ОСМС көздейді кезең-кезеңімен азайту, жалпы практика дәрігерлері 2000 адам 1 учаскесі 1500-ге дейін адам учаскесі, кезең-кезеңмен ұлғайту заработных плат медициналық салыстырғанда қызметкерлердің орташа жалақысы экономикадағы

20. Жақсарады ма медициналық көмектің сапасы енгізумен ОСМС?

медицина қызметінің Сапасы медициналық қызметті енгізе отырып, ОСМС сөзсіз артады. Бұл үшін кешенді шаралар іске асырылатын болады:

құрылған Бірлескен комиссия сапасы бойынша;

функцияларды қайта бөлу саласында сапаны басқару кеңейтуді қоса алғанда, үкіметтік емес ұйымдарды тарту;

күшейту функциясы сараптама көрсетілген қызметтердің Қор тарапынан;

қамтамасыз ету, одан әрі дамыту үшін жағдайлар медициналық қызметті жеткізушілердің арасындағы бәсекелестікті, бұл табиғи жолмен сапасын арттыруға;

индикаторларын енгізу сапаны арасындағы шарттың Қор мен медициналық қызмет көрсетушілер мен оларды байланыстыру деңгейі қаржыландыру және т. б.

21. Бұл стратегиялық қызметтерді сатып алу?

Стратегиялық сатып алу — сатып алу нақты тізбесін қызметтердің белгіленген сапа.

22. Қанша қазір жеке медициналық ұйымдарға ұсынады стационарлық және амбулаторлық қызметтер ТМККК шеңберінде? Қалай өзгеретіндігін бұл картина енгізу кезінде ОСМС ақшалай?

2016 жылы республикалық бюджет қаражатынан-мен шарт жасалды 246 медициналық ұйымдар, жеке меншік. Деп ойлаймыз енгізумен ОСМС медициналық қызмет көрсетудегі қатысады көп саны жеке медициналық ұйымдар. Қазіргі уақытта бағалау қиын қандай көрініс қалыптасады ақшалай.

23. Қалай таңдау, медициналық қызметтерді жеткізушілерді жағдайында ОСМС? Барлық клиникалар болады қатысушылары ОСМС?

берушіні Таңдау барынша мөлдір және двухэтапным. Өнім берушіні таңдау критерийлерін бірыңғай болады. Кезінде басым құқықпен сатып алу бойынша медициналық көмек көрсету жүйесінде ОСМС ие болады денсаулық сақтау субъектілері: аккредиттеуден өткен денсаулық сақтау саласындағы, сондай-ақ тәжірибесі бар берудің тиісті медициналық көмек үш жыл бойы үздіксіз. Шектеулерді медициналық ұйымдарға қатысуы жоқ.

24. Қалай енгізуге байланысты ОСМС жұмыс істейтін болады ерікті медициналық сақтандыру?

Ерікті медициналық сақтандыру (ЕМС), мүмкіндік береді толық немесе ішінара жабатын шығындар сақтандырылған тұлғаның медициналық қызмет көрсету, көзделетін жүйесімен ОСМС.

Полис ДМС мүмкіндік береді жеке тұлғаларға немесе қызметкерлерге ірі компаниялардың зерттелуі таңдап, клиникаларда және шарттарда (сервистік қызмет көрсету, парақтардың болмауына күту, қызмет кірмейтін ОСМС — стоматология және т. б.) есебінен төленеді. Ресімдей отырып ЕМС, азамат өзі таңдайды қызметтер көлемі енгізілген полис ерікті сақтандыру.

25. Қалай жәбірленуші азаматтардың медициналық сақтандыру, олар жұмыс істеуге мәжбүр еңбек өте аз жалақысы (25000тг)?! Жұмыс берушілер шарт жасасады керек, салықтардың артық.

Қазақстан Республикасының Заңына, "міндетті медициналық сақтандыру туралы" (бұдан әрі — Заң) жүйесіне қатысу міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру міндетті болып табылады.

Азаматтар жұмыссыз ретінде тіркелуге және алу, ол бойынша жұмыс беруші аударымдар аударуға міндетті. За время нахождения в мәртебесі жұмыссыз жарналары қайырлы мемлекет міндетті медициналық сақтандыру.

Сонымен қатар, мемлекет шаралар әзірленеді және салық салу саласындағы (оның ішінде әлеуметтік төлемдер) мүмкіндік беретін жария кірістер мен шығыстар заңды тұлғалар және дара кәсіпкерлер. Ел азаматтары белсенді атсалысуы керек аталған шараларды іске асыру, өйткені олар тікелей анықтайды, олардың әлеуметтік қамтамасыз етілуі қоса алғанда, медициналық сақтандыру.

Азаматтар жоқ кірістер мен жүзеге асырмайтын жарналар жүйесін әлеуметтік медициналық сақтандыру қамтамасыз етіледі кезінде медициналық көмекке, әлеуметтік-маңызды аурулар, жедел медициналық көмек, амбулаторлық-емханалық көмекке 2020 жылға дейін және профилактикалық егулермен.

26. Өйткені аударымдар мен жарналар болмақ қосымша ауыртпалық үшін жұмыс берушілер, жеке кәсіпкерлер, кәсіпорындар жасыруға нақты еңбекақысы және төлеуге минималды еңбекақыны төмендету үшін әлеуметтік төлемдер.

Қор алдарынан көптеген тәуекелдерді төмендету елдегі экономикалық белсенділіктің, табыстарды жасыру және заработных плат, тәуекелдер перепотребления медициналық қызмет және басқалар. Осыған байланысты, еліміздегі бойынша кешенді шаралар қабылданатын болады осы процестердің реттеу.

Қатысты жасырын нақты жалақы платах ("сұр" келеді) және беруді, ал қалған бөлігін конверттерде, біздің елде мұндай тәжірибе бұқаралық сипат алып отыр, жұмыс берушілер әзірленді көптеген схемаларын деп аталатын оңтайландыру.

осы жағдайға белсенді түрде күресіп, салық органдары, олар назар аудару ұйымға, егер:

  1. қызметкерлердің еңбекақысы ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен аймақ бойынша төмен среднерыночного деңгейін (нақты өңір), төмен орташа салалық жалақысы;

  2. жалақы деңгейі басшылығының ресми құжаттар бойынша төмен табысы қатардағы қызметкерлер;

  3. туралы ақпарат түскен кезде төленетін жалақыны "конверттерде" (мысалы, жасырын қоңырау);

  4. кезінде неғұрлым төмен деңгейдегі жалақы қызметкердің жаңа жұмыс орнында салыстырғанда ескі (деректері бойынша анықтама МЗТО) яғни, ол ауыстырды жұмысын неғұрлым тиімді жағдайында;

  5. беру кезінде банк алу үшін анықтама кредит, онда құнынан үлкен жалақы сомасы қарағанда нақты есепте нақты ұйымдастыру.

Егер салық органының пайда болды дәлелдемелер төлеу жалақыны "конверттерде", олар оставят бұл назардан тыс қалмады. У салық инспекциясының туындайтын сұрақ, қандай кіріс компаниясы төлейді жалақыны "конверттерде".

Сондай-ақ, ұйымдастыру үшін келесілер болуы мүмкін салдары қолдану "сұр" заработных плат:

  1. толық көшпелі тексерулер секілді мекемелердің салық инспекциясы, ІІД, прокуратура және басқа да, оның барысында анықталған көптеген қателіктер қатысты ғана емес жалақы;

  2. есептеу, салықтарды төлеуге, ұйым төлеуге міндетті (есептеу негізінде жүргізіледі қолда бар салық инспекциясы туралы ақпаратты салық төлеуші);

  3. өсімақы және айыппұл умышленную салық төлемегені үшін.

СОНДАЙ-ақ адамдарды тарту қылмыс жасаған төлеуден жалтару бойынша әкімшілік және тіпті қылмыстық жауапкершілікке.

Сонымен қатар, әрбір азамат туралы қамқорлық жасауға тиіс өз табыстары, өйткені ресми табыс мөлшері тікелей пропорционалды оның зейнетақы жиналымдары.

27. Болады өзгеруі көлемі жарналарын байланысты зиянды әдеттерден. Бір сөйлем мүшесі болады?

жарналарының Көлемі өзгере қоймайды.

Солидарность тікелей қаржыландыруға қатысу.

28. Қандай ынталандыру үшін жұмыс берушілердің жағдайында ОСМС?

қызметкерлердің Денсаулығын, сәйкесінше, жоғары еңбек өнімділігі.

29. Жинақтаушы жеке табыс салығы төлеушілер үшін жарналары мен корпоративтік табыс салығы үшін жұмыс берушілердің? Қалай өзгеруі салық салу базасы қандай?

Аударымдар ОСМС болады шегерімге жатқызылған жеке ТАБЫС салығы бойынша (КТС, осылайша, салық салынатын база сомасына азайтылуы аударымдар мен жарналар тиісінше.

30. Қалай төлеуге жарналар жеке кәсіпкерлер тұлғалар патент бойынша жұмыс істейтін қызметкерлері, шаруа қожалықтары, саудагерлер базарларында?

жарналарын Есептеу және төлеу дара кәсіпкерлердің, жеке нотариустардың, жеке сот орындаушыларының, адвокаттардың, кәсіби медиаторлардың жүзеге асырылатын болады, олар өз бетімен арқылы тікелей қаражат аудару арқылы Мемлекеттік корпорация қордың шотына:

  1. дара кәсіпкерлер қолданатын салық салудың жалпы белгіленген режимі — айдың 25-күнінен кешіктірмей, келесі айдың төлем кірістер;

  2. жеке кәсіпкерлер өз пайдасына — айдың 25-күнінен кешіктірмей, есептіден кейінгі;

  3. шаруа немесе фермер қожалықтары арнаулы салық режимін қолданатын, тәртіппен және мерзімдерде қызметкерге Қазақстан Республикасының (10 сәуір мен 10 қараша);

  4. жеке кәсіпкерлер арнайы салық режимін қолданатын патент негізінде көзделген мерзімде Қазақстан Республикасының салық заңнамасында патент құнын төлеу үшін.

31. Кім төлеуден босатылды взносов? Егер бұл азаматтар бір уақытта жұмыс істейді (ана демалыста жүрген жайлар бойынша, зейнеткерлер, студенттер, мүгедектер және т. б.), онда ретінде қарастырылады жүзеге асырылады.

4-тармағына Сәйкес Заңның 28-бабына "міндетті медициналық сақтандыру" келесі азаматтар босатылады жарналар төлеу қоры:

  1. балалар;

  2. таққан көпбалалы аналар "Алтын алқа", "Күмісалқа" марапатталған немесе бұрын атағы "Мать-героиня" атағын алған, сондай-ақ, ордендерімен марапатталған, "Ана даңқы I және II дәрежелі";

  3. қатысушылар мен мүгедектер, Ұлы Отан соғысының;

  4. мүгедектер;

  5. адамның жұмыссыз ретінде тіркелген;

  6. білім алушы және тәрбиеленуші адамдар интернаттық ұйымдарда;

  7. оқитын адамдар күндізгі оқу нысаны бойынша жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары білім беру, сондай-ақ жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру нысанында резидентура;

  8. адамның демалыстағы бала (балалар) (бұдан әрі-кодекс) жаңа туған баланы (балаларды) күту бойынша балаға (балаларға) оларға (олар) бала үш жасқа;

  9. жұмыс істемейтін жүкті әйелдер, сондай-ақ жұмыс істемейтін тұлғалар, іс жүзінде тәрбиелеп отырған баласы (балалары) толғанға дейін (олар) бала үш жасқа;

  10. зейнеткерлер;

  11. әскери қызметшілер;

  12. арнаулы мемлекеттік органдардың қызметкерлері;

  13. құқық қорғау органдарының қызметкерлері;

  14. адамның жазасын өтеп жүрген және сот үкімі бойынша қылмыстық-атқару (пенитенциарлық) жүйесінің қауіпсіздігі барынша төмен мекемелерді қоспағанда);

  15. ұсталушы адамдар уақытша ұстау изоляторлары мен тергеу изоляторларында.

Бұл ретте әскери қызметшілердің, арнаулы мемлекеттік органдар қызметкерлерінің, құқық қорғау органдары қызметкерлерінің мемлекет болады перечислять взносы: азаматтардың бұл санаты жалғастыра алуға қызмет көрсету мекемелерінде ведомстволық желілер.

3 тармағына сәйкес Заңның 27-бабының аударым төлеуден босатылады жұмыс берушілер азаматтардың жоғарыда көрсетілген.

32. Алады ма қазақстандық компаниялар үшін төлеуге өз қызметкерлерінің зейнетақы ФСМС? Емес, әкеледі бұл теріс экономикалық салдары?

көзделгендей ТУРАЛЫ "Заңына ОСМС" оқудан басталады 2017 жылы арттырылатын болады бірте-бірте. Бұл компанияларға "бейімделетін жаңа салығы".

Сонымен қатар, жөніндегі шаралар кешені іске асырылады салық ауыртпалығын төмендету — жатқызуды аударымдар ОСМС бойынша шегерімге ЖТС пен КТС мөлшерін шектеу салық салу базасын деңгейінде 15 АЕК.

Сондай-ақ, нәтижесінде, компаниялар алады, неғұрлым дені сау.

33. Бүгін салық және зейнетақы шамамен 20% құрайды жалақы. Енді денсаулық сақтау саласына болады отчисления?

Иә. Түсіну керек, бұл қосымша денсаулық сақтау саласын қаржыландыру қажет жағдайында төмен деңгейін саланы қаржыландыру. Сонымен қатар, бұл қаражат нақты шаралар санының ұлғаюы ЖТД кеңейту, жоғары технологиялық қызмет көрсету, амбулаториялық дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету, медициналық қызметтердің сапасын арттыру және т. б.

34. Қалай өзгеретіндігін жалпы көлемі мен шығындарының құрылымы, мемлекет пен азаматтардың денсаулық сақтау шығындары енгізу нәтижесінде ОСМС?

Жалпы денсаулық сақтау шығыстары ЖІӨ-ге шаққандағы % - шараларын енгізе отырып, ОСМС өседі.

35. Мүмкіндік береді ли енгізу ОСМС шығындарды азайту үшін мемлекеттік бюджет (республикалық және жергілікті)? Егер болса, қанша және қайда жұмсау жоспарланып отыр босатылған.

шығыстарының Мөлшері денсаулық сақтау, ҚР-өте төмен: деңгейінде ЖІӨ-нің 3,5% салыстырғанда жақын көршілер (5% астам ЖІӨ-нің РФ) және елдер ЭЫДҰ (орташа 8-9% ЖІӨ).

ОСЫҒАН байланысты, төмендету туралы мәселені денсаулық сақтау шығыстарының тезірек керек деген мәселе бар-жоғы туралы медициналық қызметтердің сапасын сообразном шығыстардың өсуіне.

Төмендеуі бюджет шығыстарының жасалады тіркеген мемлекеттің жарнасы есебінен жекелеген санаттағы азаматтар үнемі өсіп келе жатқан шығындарында денсаулық сақтауға, тұтастай алғанда байланысты халық санының өсуі, қартаю, халықтың өсуіне байланысты инфекциялық емес аурулар және т. б.

қайта бөлу туралы Мәселе босаған қаражат шегінде ұлттық экономика Министрлігінің және қаржы Министрлігі.

36. Ретінде бақылау жүзеге асырылатын болады қаражатының жұмсалуын ФСМС? Қандай ақпараттық жүйе? Болады деструкцияға халық үшін шығындар.

бүгінгі күні, жаңа моделінде көзделген ретінде макроэкономикалық құралдары теңгерімділігін және орнықтылығын қамтамасыз ету, Қордың және мөлдір жүйесі алым және қаражат бөлу.

бастапқы кезеңде, сонымен қатар, стандарттық талаптарға сәйкес қаржылық есептілікті жариялау, тетіктері әзірленетін болады қызметтің ашықтығын арттыру, Қор, қазіргі таңда әзірлену процесінде.

Ақпараттық жүйесі жетілдіріледі негізінде қолда бар толықтырылып, жаңа модульдермен қамтамасыз ететін егжей-тегжейлі есепке алу мен ашықтығы, соның салдары ретінде.

Транспаренттілік — негізгі принциптерінің бірі-ОСМС. Шоғырландыру, құралдары, шарттар жасасу процесі, тарифтерді жүзеге асыру жоспарлануда, қоғамдық ұйымдардың қатысуымен, ҰКП және т. б.

37. Кім басқара Қорын? Қандай мамандар жұмыс істейді?

Туралы "Заңына ОСМС" белгіленеді бірқатар талаптар басшылық құрамына ФСМС ықпал ететін тағайындау ғана лайықты кандидаттардың сенім. - Қорды басқару тартылатын болады ең білікті сарапшылары денсаулық сақтау саласындағы және басқа да салалардағы. Байланысты жоғары тәуекелді, олармен бірге жүреді қалыптасу кезеңі міндетті медициналық сақтандыру қажет жоғары кадрлық әлеует ФСМС. Тарту көзделіп отыр шетелдік мамандарды басқару және орындау негізгі стратегиялық функциялар.

38. Кезде тұрақсыз ел экономикасында қандай сценарий Қорын қалыптастыру төмендеген жағдайда елдің ЖІӨ-нің, атап айтқанда, жағдайында табыстың азаюы, жұмыс берушілердің және азайту қорлар, еңбек ақы өскен кезде жұмыссыздық?

Төмендеу елдің ЖІӨ-нің байқалмайды, жайында сөз болып отыр қалыпты қарқынының өсуі. Өтеу мүмкіндігі осындай макроэкономикалық тербеліс қазіргі уақытта қарастырылуда бірнеше бағыттар бойынша:

  • резервтерді қалыптастыруға;

  • нығайту және экономикалық тұрақтылықты негізгі түсімі болады берушілерден төмендеген кезде экономикалық жағдайға түскен күтілуде;

  • құралдары макроэкономикалық қалпына келтіру арқылы береді мемлекеттің міндеттемелерін ақы екі жылдың алдындағы ағымдағы қаржы жылы (дағдарыс кезеңдерінде бұл неғұрлым жоғары деңгейін қамтамасыз етеді жарналарын бюджет);

  • кешенді іс-шаралар мемлекет халықты жұмыспен қамтамасыз ету бойынша кірістерді заңдастыру, халықты хабардар ету және т. б.

39. Ретінде бөлінеді инвестициялық кіріс?

Инвестициялық кіріс бағытталатын болады төлеу үшін ғана көрсетілген медициналық көмек үшін жүйесінде ОСМС және мөлшері 1% - дан аспайтын комиссиялық сыйақы жүзеге асыру үшін Қор қызметі.

40. Кім жүзеге асырады инвестициялар қор активтерінің? Қандай жоспарланған инвестициялық кіріс?

Инвестициялық саясат және инвестициялық портфельді басқаруға табыс Қоры дербес жүзеге асыратын болады. Бұл ретте қаржы құралдарына инвестициялау үшін қордың уақытша бос ақшасын ҚР Үкіметінің қаулысымен бекітілген. Инвестициялау жүзеге асырылатын болады сенімгерлікпен басқару шартының негізінде Қазақстан Республикасының Ұлттық банкімен.

41. Ме қамтамасыз етілген қоғамдық бақылауды ФСМС?

Біріккен комиссия сапасы бойынша (ОКК) айналады диалогтық келісім алаңы арасындағы ДСӘДМ, ФСМС, жұртшылық өкілдерімен кездесті. Қоғамдық бақылау арқылы жүзеге асырылатын болады міндетті түрде кіріспе құрамына ОКК қауымдастықтары өкілдері, дәрігерлер мен пациенттер, және басқа да үкіметтік емес ұйымдар.

42. Қалай қамтамасыз етіледі қаржылық тұрақтылық қорын, қайталау емес қателер ММСҚ 90-жылдардың?

Механизмдермен қамтамасыз ету жүйесінің қаржылық тұрақтылығын СМС болады

  • коммерциялық емес сипаты бар қызметті ФСМС;

  • нысаналы сипаты аударымдар мен жарналар және олардың безвозвратность;

  • толық түсуін қамтамасыз ету активтердің ФСМС;

  • бағалау қаржылық қызмет ФСМС;

  • аудит және есептілік;

  • бойынша бөлек-бөлек есеп, меншікті қаражат ФСМС, сондай-ақ оның активтері (жарналар, өсімпұл, инвестициялық табыс);

  • айрықша активтерін пайдалану ФСМС қызмет көрсетулерді төлеу үшін, медициналық қызметтерді жеткізушілерді, сондай-ақ оларды орналастыру белгілі бір қаржы құралдары;

  • мөлдір инвестициялық саясат негізделген активтерді орналастыру тек қана Үкіметі белгілейтін қаржы құралдарына, және басқаратын Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі;

  • тыйым активтерінен өндіріп алуға ФСМС тарапынан қандай да бір тұлғалар;

  • қалыптастыру міндеттемелерді қатаң сәйкес кірістерді ФСМС негізделген нәтижелері актуарлық талдау күтілетін шығындар;

  • резервтерді қалыптастыру үшін, болжанбаған шығыстар.

43. Болды ма тәжірибелері реформаның құлау медициналық сақтандыру ҚР 1996-1998 жж.?

ФСМС — алғашқы дайындалған топыраққа:

  • ендірілген БҰДСЖ;

  • құрылды бірыңғай төлеуші үшін медициналық қызмет атынан КІМГЕ;

  • төлем бірыңғай тариф бойынша көрсетілген қызметтер үшін;

  • еркін таңдау қамтамасыз етілетін медициналық ұйымдарды және дәрігерді;

  • қол жеткізілді принципі - "ақша үшін пациент";

  • қолжетімділігі, медициналық көмектің халыққа, әсіресе ауыл алу, жоғары технологиялық медициналық көмек;

  • енгізілген нарықтық тетіктері денсаулық сақтау саласындағы;

  • зерттелді басқа елдердің тәжірибесін енгізу мәселелерінде СМС.

44. Қандай болды себебі реформаның құлау медициналық сақтандыру ҚР 1996-1998 жж.?

Негізгі себебі реформаның құлау медициналық сақтандыру үлгідегі 1996-98 жж. болды жеткіліксіз деңгейі, табыс жинау. Орындау Қоры медициналық сақтандыру міндеттемелерін болды мүмкін емес мынадай себептер бойынша:

  • экономикалық дағдарыс — көптеген кәсіпорындар алмады төлеуге сақтандыру жарналары-үлкен борыштар еді жүйесі табиғи ақы төлеу сақтандыру төлемдері;

  • жеке кәсіпкерлер мен өзін-өзі жұмыспен қамтығандар не отчисляли жарналары (төрттен)

  • өсуі, жұмыссыздық арта түсті жүктемені жергілікті бюджеттер, олар емес, жай-күйі тиісті деңгейін қамтамасыз ету үшін жарналар белсенді емес халық;

  • берешек пайда болған қордың алдындағы медициналық ұйымдар;

  • мекен-жайы қорының ұсынылды айыптау және сыбайлас жемқорлыққа растрате жиналған қаражат;

  • оплата медициналық қызметтер үшін жүргізілген аймақтарда әртүрлі әдістемесі мен тарифтер.

45. Тәжірибесі қандай елдер ескерілді таңдау кезінде моделін ОСМС.

халықаралық тәжірибесі зерделенді мамандарын тарта отырып, Дүниежүзілік банктің және тәуелсіз халықаралық сарапшылардың тікелей мәселелерімен айналысатын медициналық сақтандыру елдерде ұқсас жүйе денсаулық сақтау. Моделі ОСМС ҚР-да қалыптасты тәжірибесінде классикалық Германдық модельдің, Ресей Федерациясының (жақын жөніндегі нормативтік өріс және елдің менталитетіне), Литва және Шығыс Еуропа елдері — Словакия, Чехия, Польша: ұйымдастыру денсаулық сақтау жүйесінің деректер посткеңестік елдердегі нарықтың құрылу өте схожая.

46. Бір енгізу қажеттілігі ОСМС?

Жаһандық сын-қатерлерге үшін денсаулық сақтау жүйесін (өсуі инфекциялық емес аурулардың, ресурсоемкость жүйесін енгізу есебінен жаңа технологиялар санының ұлғаюы егде жастағы халық) ұлғаюына әкеледі шығындар.

қаржыландыру Деңгейі денсаулық сақтау, ҚР-өте төмен деңгейінде ЖІӨ-нің 3,5% салыстырғанда жақын көршілер (5% астам ЖІӨ-нің РФ) және елдер ЭЫДҰ (орташа 8-9% ЖІӨ).

Сонымен қатар, ынтымақты жауапкершілігі қағидаты көзделген Кодексіне, халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі әлі күнге дейін жүзеге асырылды.

халықаралық тәжірибеде міндетті медициналық сақтандыруды енгізу жауап беруші жоғарыда аталған қауіп-қатерлерге және қаржылық тұрақтылығын қамтамасыз етеді.

Енгізе отырып, ОСМС жалпы денсаулық сақтау шығыстары ЖІӨ-ге шаққандағы % өседі, бұл көмектеседі жоғары деңгейін қамтамасыз етуге медициналық қызметтердің сапасы мен қолжетімділігін. Қаржыландыру көздерін диверсификациялау және қаржыландыру көлемін ұлғайту, жалпы алғанда, мүмкіндік береді подкрепить мақсаттарға қол жеткізу бойынша өмір сүру деңгейін ЭЫДҰ елдерінің нақты әрекеттермен.

coronavirusЛичный кабинет пациента Личный кабинет пациентаАкорда Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігі «БЖЗҚ» АҚ Antikor Премьер egovОфициальный интернет-ресурс Северо-Казахстанской областиӘділетruh.kz